ufo

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Morgon blogg

Av BitterBlondy - 27 augusti 2009 09:39

Japp då va det morgon igen, nåja har varit vaken sen 6 i morse. Upp med kids och iväg med dem till skolan. Har en timme "fritid" innan jag börjar jobba. Jobbar till 20.30 i kväll och jag vill INTE. Jo, jag vill jobba på mitt jobb men jag vill komma hem i normal tid typ senast 17 så att jag får en stund med mina prinsessor och tänk vad skönt det vore att ha lite tid till någonting annat än att bara natta ungar och sen röj röja i huset. Ja, för det är ett evigt röjande. Men jag ska ta tag i det alldeles strax så kanske det är LITE mer ordning när jag landar hemma igen.

Den här veckan är det helgjobb åxå och det suger! VILL VARA LEDIG; VILL VARA FRIIIIIIII när det är helg. Nästa vecka jobbar jag 7 dagar av 7 möjliga och det heter så fint att vi ska kompa bort övertiden men det funkar dåligt... Fy satan. Gnäll gnäll gnäll... i alla fall va det positivit när jag vaknade i morse för solen lyste och ungarna va riktigt lugna och goa på morgonen. Har inte riktigt klurat ut vad som händer vissa mornar när de bara bråkar med varandra. Kanske är det för att de har en mamma som håller på att svimmar av trötthet, är verkligen morgontrött, är trött jämt nu för tiden för den delen. Borde väl kanske gå och sova när ungarna gör det och skita i att det är stökigt i huset?? Men får ingen sinnesro då heller.


Tänk 1 år kvar till semester igen grrrr.

Tur att jag tycker att det är kul med mitt jobb annars skulle jag inte stå ut en vecka med tiderna och pressen kan jag lova!


Nu dax att städa så är det åtminnstonde rent o snyggt nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BitterBlondy - 3 september 2009 16:51

Är fortfarende hemma och är sjuk. Idag har jag faktiskt varit hemma legat i sängen hela dagen. Är totalt slut, helt jäkla utslagen. Älskar att läsa och jag har under ett par dagar brännt igenom Katerina Janouch bok - Bedragen. Fy sjutton den har läm...

Av BitterBlondy - 1 september 2009 22:24

Igår hade jag sjukt hög feber men som alltid måste jag in på jobbet för att fixa vikarier och kolla att allt flyter på som det ska. innan det utfodring av kids och i väg med dem til skolan. Väl hemma efter 5 timmars arbete med hög feber så försöker ...

Av BitterBlondy - 30 augusti 2009 18:48

Jaha så börjar helgen lida mot sit slut, fy satan vad skönt!! Skönt för att imorgon får jag fullt ös medvetslös på mitt jobb och det är bra, riktigt riktigt bra. Jag har iof jobbat i dag också men inte alls tillräckligt hår och intensivt. Klarar bara...

Av BitterBlondy - 26 augusti 2009 21:17

Jaha så va man hemma efter en sjukt dryg dag på jobbet. Visst jag älskar mitt jobb men tiderna är helt ooptimala med tanke på att jag är ensam med mina små barn. Har löst detta med att anställa en extra mormor som jag egentligen absolut inte har råd ...

Av BitterBlondy - 25 augusti 2009 22:46

Jaha så gick det inte längre. Sitter här i mitt lilla hus och funderar på att fly om jag bara hade varit ensam, ensam utan barn. Nästa tanke, herreguuud så där kan jag ju inte skriva och nej faktiskt inte, klart jag vill ha mina barn men det skulle v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards